Попова Олена Валеріївна


Попова Олена Валеріївна - вчитель вищої категорії.
У 1992 році закінчила Мелітопольский державний педагогічний інститут. З 1992 р. працює вчителем музики та хореографії у Нововасилівському НВК «Гармонія». Педагогічний стаж - 26 років. З 2005 р. викладає предмет «Музичне мистецтво» (хоровий спів і гра на музичних інструментах) в класах музичного профілю.
У Нововасилівському НВК з 2005 року були організовані спеціальні профільні класи з музично-естетичного напряму.
Практика доводить, що в таких класах діти займаються охоче, захоплено.
Значна кількість учнів профільних класів – учасники хорових і хореографічних колективів школи.
Розглядаючи уроки музики як педагогічний добуток, Попова О.В. прагне притягнути учнів до музики. І це захоплення відбувається через сприйняття учнями почуттів і думок авторів музичних добутків, через вплив на емоції учнів, тому що гармонічний розвиток особистості неможливо, якщо дитина не здатна співчувати. Учитель прагне реалізувати своє прагнення у творчості через різні види діяльності дітей на уроці, шукає конкретні шляхи відновлення уроку, підвищення результатів навчання, виховання учнів.
Головна проблемна тема, над якою працює Попова О.В. - це робота з обдарованими дітьми, тому що проблема обдарованості в даний час стає усе більш актуальною. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей складає одну з головних проблем удосконалювання системи утворення.
На уроках музичного мистецтва є багато можливостей-для того, щоб розвивати творчі здібності школярів, адже музика спонукає до творчої діяльності; розвиває творче мис­лення, активність, логіку, наполегливість у досягненні мети, працьовитість.
На уроках музики та хореографії Олена Валеріївна активно використовує сучасні інформаційні технології, що робить навчання яскравим, що запам'ятовується, цікавим для будь-якого віку, що вчить, формує емоційно позитивне відношення до предмета.
Робота з обдарованими дітьми здійснюється на уроках музики і хореографії, на заняттях хору (молодшого і старшого колективів), старшої і молодшої груп танцювальних колективів, в індивідуальній роботі із солістами-вокалістами. У першу чергу в такого роду роботу притягнуті діти, що мають природні вокальні здібності, первісні навички: (навичка елементарного інтонування, навичка реагування на музику в цілому, навичка ритмо-рухового характеру і та ін.). Задача вчителя, розвити ці навички, навчити сприймати музику, пропускати музику через себе, що означає, реагувати на музику напругою органів людського тіла.
На заняттях діти учаться почувати музичний добуток, музичний супровід пісні або танцю, учаться за допомогою голосу і рухів передавати свої емоції і почуття слухачам (глядачам).При роботі з обдарованими дітьми Олена Валеріївна домагається від учнів артистизму й емоційної чуйності, щоб яскравіше розкривати зміст і характер у виконавському творі.
Попова О.В. – хормейстер шкільного хорового колективу «Світанок», який поділяється на дві вікові групи:
(7-11класи) - старший хоровий колектив «Світанок”.
(1-6 класи) - молодший хоровий колектив „Струмочок”.
Обидва хорових складу мають звання «Зразковий хор».
Хоровий спів, як ніщо інше, дуже сильно впливає на формування особистості дитини. Навіть сам процес освоєння нового хорового твору завжди пов'язаний із кропіткою роботою над подоланням художньо-виконавських або технічних труднощів, а це виховує в дитині працелюбність, примушує ії підпорядковувати свої особисті інтереси інтересам колективу. Ці важливі завдання розв’язуються тільки в організованому хоровому колективі завдяки значній навчально-виховній діяльності та цілеспрямованій роботі щодо засвоєння різноманітного репертуару.
Попова О.В. керівник хореографічного гуртка. В школі активно працюють молодша і старша групи. Хореографічні колективи школи приймають активну участь у шкільних, селищних, районних, обласних заходах.
Уже більш двадцяти років традиційними стали звітні концерти, які демонструють колективи художньої самодіяльності школи перед мешканцями селища, батьками та гостями селища.
Учитель музики в школі має бути людиною творчою, зацікавленою, освіченою. У такого педагога повинен бути особистий професіоналізм, відмінний від виклада­ча музичної школи. Тут найголовніше — не відвернути дітей від музики, виховувати в учнях удячних слухачів, заохочувати їх до мистецтва. Сьогодні, коли скрізь стільки байдужості, жорстокості, черствості, нам варто замислитися над головним.
На уроках музики є чудова можливість розмірковувати, говорити про духовність, красу, про інші види мистецтва, про культуру, узагалі про саме життя. Музика й життя - це основана тема шкільних занять із музики. Вивчаючи цей предмет, діти з першо­го класу розуміють, що вони вивчають життя. Адже музика - це життя.
Попова Олена Валеріївна неодноразово нагороджена Почесними грамотами Міністерства освіти та науки України, грамотами районного відділу освіти Приазовської райдержадміністрації, обласного управління освіти та науки. У 2010 році Олену Валеріївну нагороджено медаллю „За заслуги. Приазовський район".

Комментариев нет:

Отправить комментарий